Bez kategorii

Episode #427: „Efekt Pandy” Marta Kisiel – komedia kryminalna, która rozbawi Was do łez.

Autor: Marta Kisiel

Tytuł: „Efekt Pandy”

Wydawnictwo: W.A.B

Liczba stron: 311

” Za namową męża Tereska Trawna raz jeszcze daje się skusić wizją świętego spokoju z widoczkami. Tym sposobem cztery kobiety i psica wyruszają na babski wypad do spa. Niestety, zaplanowane wellness i błogi relaks w górach już pierwszego dnia idą w niepamięć, gdy na horyzoncie pojawia się przyczajony zbrodzień. Bohaterki „

Uwielbiam poczucie humoru, jakie tryska z tej książki. Czytanie jej sprawiło mi niezwykłą radość ale też, w niektórych momentach, trzymało w napięciu. Tereska to jedna z moich ulubionych polskich bohaterek powieści. Jest bardzo życiowa a jej przygody trochę przypominają mi siebie, choć ja nie znajduję nigdzie trupów. ( poza zdechłymi robalami albo rozjechanymi zwierzętami).

Jeśli macie ochotę się pośmiać, to ta książka jest do tego idealna. Elementy kryminalne to tylko dodatek do zabawnych dialogów i sytuacji, w jakich znajdują się nasze bohaterki. Mam nadzieję, że to nie moje ostatnie spotkanie z Tereską Trawną. Bo mam ochotę na zdecydowanie więcej! Życzę autorce dużo weny by mogła kontynuować tę historię. A ja polecam zarówno „Efekt Pandy” jak i poprzednią powieść, czyli „Dywan z wkładką”

Z czytelniczym adieu,

Meg.

Dodaj komentarz