Bez kategorii

#Episode 142: „We didn’t start the fire! But I did… Czyli urodziny mojego skromnego bloga! „

Cześć, dzień dobry!

Witajcie na moim skromnym blogu, który kilka dni temu obchodził swoje drugie urodziny!

Boże, to już dwa lata? Naprawdę? Nie wiem, kiedy i gdzie ten czas mi uciekł… A już leci trzeci roczek działalności.Przez te dwa lata, działo się dużo. Nawiązałam kilka fajnych współprac, poznałam niesamowitych ludzi, którzy pozostaną w moim serduszku na zawsze!

Dziękuję Wam, że ze mną jesteście i mam nadzieję, że pozostaniecie ze mną jeszcze na długo. Będziecie mnie motywować do pracy i do pojawiania się częściej na żutubie ;).

A z okazji urodzin, postanowiłam zrobić dla Was… Autorskiego taga! Ha, tego się pewnie nie spodziewaliście. I tak, będzie to tag w formie pisemnej, nie mówionej.

A zatem, bez zbędnych wstępów. Oto i tag:

#Assasin’s Creed Book Tag

Z racji tego, że bardzo lubię serię książek z cyklu „Assasin’s Creed”, to postanowiłam przygotować dla Was małego taga związanego właśnie z tym cyklem. Gotowi? To zaczynamy!

  1. Kindżał – Książka, która odrzuciła cię po pierwszych kilku rozdziałach?

Trudne pytanie, bo nie kojarzę żadnej takiej książki… Zwykle staram się dawać szansę dziełom, nawet jeśli pierwsze kilka stron jest nudne albo dziwne. Potem okazuje się, że jednak są całkiem niezłe.

2. Podstęp – Książka z teorią spiskową w tle.

Czytałam wiele takich historii, głównie napisanych przez Dana Browna, ale do potrzeb taga, wybiorę „Tożsamość Bourne’a” Roberta Ludluma. Książka pełna zwrotów akcji, szalonych pościgów i niepewności. Fani sensacji na pewno będą zadowoleni, sięgając po tę pozycję.

3. Więzi krwi. – Książka, której głównymi bohaterami jest rodzeństwo.

Hmm… Tutaj mogłabym mnożyć przykłady, ale podam dwa, bliskie memu sercu. ” Opowieści z Narnii” C.S Lewisa, gdzie głównymi bohaterami jest rodzeństwo Pevensie. I „Seria Niefortunnych Zdarzeń” Lemony Snicketa. Obie książki godne przeczytania.

4. Bractwo. – Książka, w której głównym motywem jest walka o honor.

Może nie do końca jest to główny motyw, ale powiedzmy, że w tle całej historii przewija się też motyw honoru w „Królach Dary” Ken Liu.

5. Czarna Bandera – Najgorsza scena walki w książce…

O… Hm… Szczerze mówiąc to nie pamiętam, a wiem, że było kilka takich scen, w których po prostu leżałam ze śmiechu a nie ze strachu o ciąg dalszy.

6. Potępienie – Najbardziej znienawidzona postać z książki, którą ostatnio przeczytałeś, to…

Angouleme… Boże jak ja nie znosiłam dziada…. ( seria „Klątwa”)

No i tutaj muszę też wymienić: Sebastiana Morgensterna ( Dary Anioła) i Nathaniela Gray ( Diabelskie Maszyny).

7. Kusza – Ulubiona broń w książkach, to…?

Zawsze będzie to miecz. Nie ważne jaki, ale miecz.

 

Mam nadzieję, że podobał Wam się ten tag, zapraszam Was serdecznie do jego zrobienia i oczywiście podzielenia się swoimi odpowiedziami ze mną na stronie czy w komentarzach pod tym postem.

Tymczasem, borem, lasem,

Żegnam się urodzinowo,

 

Meg.

 

 

Skomentuj

