Bez kategorii

Episode #134: ” O tym, jak czas jest wszystkim, co mamy. Czyli Cecelia Ahern w jej naturalnym środowisku mądrego i wzruszającego romansu.”

cecelia-ahern-podarunek-the-gift-cover-okladka

Tytuł: „Podarunek”

Autor: Cecelia Ahern.

Wydawnictwo: Akurat.

Liczba stron: 381.

„Czasu nie można dostać, ale można go dzielić.”

Lou Suffern ma wszystko, dom, rodzinę, dobrze płatną pracę. Jest człowiekiem sukcesu i pracoholikiem, który nie zwraca uwagi na nic poza rozwój swojej kariery zawodowej. Pewnego dnia poznaje Gabe’a, któremu pomaga, od tak, po prostu. I to on daje mu niezwykły dar, dzięki któremu Lou będzie w stanie zrozumieć, co jest w życiu ważne i jak będąc zaślepionym ciągłym dążeniem do doskonałości można wszystko stracić. Czy uda mu się być szczęśliwym i ocalić swoją rodzinę nim będzie za późno? Czy Lou zrozumie, że w życiu są ważniejsze rzeczy niż kariera? Tego możecie się dowiedzieć z niezwykle ciepłej, mądrej i poruszającej powieści Cecelii Ahern, która jest swego rodzaju specjalistką w pisaniu romantycznych historii, chwytających za serce.

Osobiście, z twórczością Cecelii spotkałam się przy okazji książki „P.S Kocham Cię”, którą dostałam w prezencie od znajomej. Powiedziała mi wtedy, że powinnam na chwilę wyjść ze swojego „fantastycznego bunkru” i spróbować czegoś innego. Stwierdziłam, dlaczego nie? I od tamtego czasu przeczytałam już osiem książek tej autorki. Bardzo podoba mi się jej styl pisania a także muszę pogratulować tłumaczom, którzy nie zgubili czaru powieści tej irlandzkiej autorki. ” Podarunek” był jedną z tych powieści, które mogę polecić na długi, zimowy wieczór, najlepiej świąteczny, bo wówczas najlepiej można poczuć niezwykły klimat tej historii. Ciepła, pełna miłości opowieść o dojrzewaniu do miłości, marnotrawstwie czasu i o tym, jak trudno jest odzyskać to, co utraciliśmy. Nie jest to kolejne, bezmyślne romansidło. Jest to historia, która porusza i daje do myślenia. Serdecznie Wam ją polecam.

 

Za książkę dziękuję wydawnictwu Akurat.

 

2 thoughts on “Episode #134: ” O tym, jak czas jest wszystkim, co mamy. Czyli Cecelia Ahern w jej naturalnym środowisku mądrego i wzruszającego romansu.”

  1. Książka już czeka na mojej półce i mam na nią coraz większą ochotę 🙂 Już sama okładka ma w sobie coś magicznego, więc mam nadzieję że wnętrze będzie jeszcze wspanialsze.
    Justyna z livingbooksx.blogspot.com

    Lubię to

Skomentuj

