Bez kategorii

Episode #109 : ” Czas na podjęcie ważnych decyzji! Czyli o najnowszej Bridget Jones.”

Bridget_Jones's_Baby_poster.jpg

Tytuł: Dziennki Bridget Jones 3

Data premiery: 16.09.2016

Występują: Renee Zellweger, Colin Firth, Patrick Dempsey

Reżyseria: Sharon Maguire.

Zapewne dla wielu z Was będzie ogromnym szokiem to, że właśnie ten film pojawił się na moim blogu. Zwykle pisywałam albo o produkcjach Marvela albo o adaptacjach książkowych z nieco innych kręgów niż typowe romansidło, no ale Bridget też musiała w końcu trafić do grona filmów, które obejrzałam z przyjemnością. I nie wstydzę się powiedzieć, że nie żałuję ani złotówki wydanej na bilet do kina.

Jako nastolatka, czytałam „Dziennik Bridget Jones” i obejrzałam pierwsze dwa filmy z dwóch powodów: a) Hugh Grant, b) to była brytyjska komedia.

Na trzecią część poszłam z czystej ciekawości. I się nie zawiodłam. Bo było niemal histerycznie zabawnie. Dawno tak się nie uśmiałam na żadnym filmie, jak na tym.

Ale może pokrótce opowiem Wam o fabule. Zatem, Bridget kończy 43 lata i postanawia coś zmienić w swoim życiu. Razem ze swoją przyjaciółką z redakcji, w której pracuje, wyruszają na festiwal muzyczny, na którym Bridget przesypia się z przypadkowym gościem. Kilka tygodni później, na jednym z wielu chrztów, na jakich była, spotyka swojego dawnego chłopaka, Marka Darcy’ego. No i jak możecie się domyśleć, dochodzi między nimi do zbliżenia, po którym ich kontakt znów się urywa… Do czasu, gdy Bridget nie dowiaduje się, że jest w ciąży… Ale kto jest ojcem dziecka? Przebojowy Jack czy nieco staroświecki Mark? Kogo wybierze nasza bohaterka i jak rozwiąże swój problem? Tego musicie dowiedzieć się idąc do kina.

Bardzo zabawna, ciepła komedia z dość zaskakującym happy endem i naprawdę dobrą oprawą muzyczną ( Jednego z muzyków, których utwory znalazły się na ścieżce dźwiękowej, możecie zobaczyć też w filmie!). Polecam na babski wieczór. W mojej ocenie mocne 8.5/10 🙂

3 thoughts on “Episode #109 : ” Czas na podjęcie ważnych decyzji! Czyli o najnowszej Bridget Jones.”

Skomentuj

