Bez kategorii

Episode #107 : Hello, September! Be good, or it’s the dungeon for you!

autumn-beautiful-fall-hello-september-Favim.com-2068820

Hello! Dzień dobry, cześć i czołem!

Witajcie we wrześniu… Boże, to już wrzesień! Jak ten czas leci, to ja nie mam pytań. Ale jak wrzesień, to oznacza więcej książek! I więcej mojego biadolenia na ich temat , oczywiście. Obecnie oczekuję na kilka paczek, które mają do mnie dotrzeć już niebawem. A w tych paczkach, będą niespodzianki 😀

Wrzesień to też czas zmian dla mnie. I też dużo będzie się działo, pod względem kulturalnym. Dlatego możecie się spodziewać sporo relacji z różnych imprez 🙂

Dzisiaj też mnie naszło na pewnego rodzaju refleksję na temat tego, co ostatnimi czasy czytuje. Jak już wspominałam, lubię dziwne książki. Zwykle takie, które inni omijają szerokim łukiem, choć też nie stronię od popularnej literatury. I sięgam po takich autorów jak chociażby Tom Clancy, Robert Ludlum czy Thomas Harris. ( Tak, wzięło mnie na opowieści szpiegowsko-sensacyjne, o których niedługo napiszę nieco więcej.) Wróciłam też do korzeni swoich czytelniczych odkryć, czyli literatury spod znaku miecza i smoka oraz mitów, legend i opowieści o czarownicach. Czasami tak mam, że muszę się cofnąć, by móc iść dalej. A przy okazji robię tak zwany research do moich własnych powieści. Pewnie niewielu z Was wie, ale też piszę. Jest to związane w pewnym sensie z tym, że dużo czytam i czasem nachodzi mnie chęć do stworzenia czegoś swojego. I te z pozoru krótkie historie, urastają do rangi kilkutomowych tworów. Cóż… Wniosek jest jeden: nie umiem pisać krótkich form :D.

A tak całkiem serio, to jeśli pomysł mi się podoba i można z nim się trochę „pobawić”, to dlaczego nie?

Kończąc ten wywód, chciałam Was zapytać, co takiego obecnie czytacie i czy też zdarza Wam się coś swojego tworzyć?

Tymczasem, borem, lasem żegnam.

 

Buziaki,

 

Meg.

 

 

Skomentuj

