Bez kategorii

Episode #80: „Warszawskie Targi Książki” czyli działo się!

Witajcie!

Oh goodness gracious! Jakiż to był wspaniały i niezapomniany weekend! Warszawskie Targi Książki na Stadionie Narodowym dały radę! Klimat był, ludzie byli, zatem mogę śmiało ogłosić, że był to bardzo udany wypad. Niestety nie udało mi się nagrać żadnego filmiku, aczkolwiek są zdjęcia! Mnóstwo zdjęć. Zarówno z targów jak i z otwarcia Yatta.pl: Centrum popkultury na Hożej w Warszawie. Serdecznie zapraszam do odwiedzenia tego miejsca, jeśli lubicie komiksy i mangi :). Co do samych Targów to.. Ach! Cudnie było. Stadion robi wrażenie, szczerze mówiąc. Byłam tam pierwszy raz i chętnie odwiedzę jeszcze kiedyś, jak będzie okazja. ( Pewnie na kolejnych Targach 😉 ). Spotkałam na miejscu moich kochanych booktuberów oraz blogerów ❤ Widzieliśmy się co prawda na chwilkę, ale lepsze to niż nic. Ze spotkań autorskich to widziałam się z Remigiuszem Mrozem, Jakubem Ćwiekiem oraz przesympatyczną Klaudią Kopiasz. Bardzo było mi miło ich zobaczyć i mam nadzieję, że jeszcze nie raz się spotkamy! 🙂 Niedługo na blogu zawitają dwie recenzje Mroza a o „Grimm City” możecie poczytać w poprzednich notkach. Podsumowując, Targi bardzo udane. Mnóstwo wydawców, osobistości oraz pisarzy przewijało się przez teren wydarzenia aż trudno wszystkich zliczyć. Jeśli jeszcze nie byliście, to zapraszam! Kolejne Targi już w październiku w Krakowie. Oczywiście na tych też zamierzam się pojawić! A jakżę.

A tymczasem, żegnam.

Meg.

 

 

Skomentuj

