Bez kategorii

Episode #53 : It’s the last day of 2015! Koniec roku i jego podsumowanie wg mnie :)

 

 

 

904507742-new-year-eve_2096433bWitajcie moi drodzy Czytelnicy tego skromnego bloga!

Dzisiaj będzie wpis szczególny gdyż zamierzam w nim trochę posmęcić i podsumować, jaki był dla mnie ten 2015 rok. Może zacznę od tego, że wiele się w tym roku zmieniło. Czy na lepsze? Na pewno i stwierdziłam, że muszę zacząć bardziej wierzyć w siebie i swoje możliwości, bo jeśli zwątpię ja, to zwątpią we mnie wszyscy.

Chciałam podziękować wszystkim tym, którzy sprawili, że się uśmiecham i zmotywowali mnie do pracy. Mam wspaniałych przyjaciół ( choć niektórzy mieszkają milion km ode mnie i rzadko ich widuję), na których zawszę mogę liczyć. Nie ważne, co by się działo. Wiem, że czasem Was zaniedbuję, czasem jestem nieprzyjemna, nieobecna, olewam Was i nie mam czasu… Albo zwyczajnie nie mam ochoty na kontakty z innymi członkami naszej rasy, zwłaszcza tymi, którzy są mi bliscy ( ten paradoks…). Przepraszam Was za to i postaram się poprawić w tej kwestii. Choć nie oczekujcie cudów. Dziękuję, że mimo wszystko jesteście ze mną. To znaczy dla mnie wszystko!

Poza tym, był to rok, w którym większość swoich założeń kulturalnych spełniłam. Byłam na kilku konwentach ( StarForce, Baltikon, Zlot Nocnych Łowców), zorganizowałam kilka spotkań fanów Black Veil Brides, byłam na Krakowskich Targach Książki, zaczęłam regularnie pisać bloga, weszłam we współpracę z kilkoma wydawnictwami i z jednym portalem kulturalnym, byłam na koncercie Black Veil Brides, gdzie poznałam nowych przyjaciół. Ogólnie spełniłam się w tej dziedzinie, choć zawsze pozostaje niedosyt i mogę Wam zagwarantować, że w przyszłym roku czeka Was jeszcze więcej recenzji, jeszcze więcej relacji z różnych  wydarzeń, koncertów i konwentów! Także będziecie mogli oglądać moje cosplay’e i wyczyny makijażowo-charakteryzacyjne. Także 2016 będzie fajny.

Czytelniczo, ten rok był obfity w różne książki. Ale chyba największym odkryciem tego roku był dla mnie Remigiusz Mróz. Jego książki mnie zachwycają i nie mogę się doczekać więcej! A już w styczniu wychodzi kolejna część przygód komisarza Forsta zatytułowana ” Przewieszenie” a w marcu, Czwarta Strona wydaje kolejny tom przygód Chyłki i Zordona zatytułowany „Rewizja”. Więc będzie mroźno ;). Szczerze to ja nigdy nie przepadałam za kryminałami, choć dużo ich czytywałam i czytuję, ale Mroza mogę polecić w ciemno. Nawet tym, co nie czytują tego typu literatury.

A podsumowując mój wpis, chciałabym Wam życzyć radości, spokoju i pomyślności w Nowym Roku i przede wszystkim byście dalej byli tacy fajni i od czasu do czasu odwiedzili mojego bloga.

 

Z sylwestrowymi pozdrowieniami,

 

Meg.

Skomentuj

