Targi Książki/Relacje

Episode 38 : 19. Międzynarodowe Targi Książki w Krakowie.

Witajcie moi mili!

Dzisiaj zamierzam Wam trochę przybliżyć to, co działo się na 19. Międzynarodowych Targach Książki w Krakowie 23 i 24 października 2015 roku. A działo się naprawdę dużo. Zacznę może od tego, czym w ogóle jest to wydarzenie. Jak można się domyśleć, jest to święto wszystkich tych, którzy kochają książki. Mnie osobiście najbardziej urzekł klimat całej imprezy. Tyle książek i rozmaitych akcesoriów czytelniczych, spotkań z autorami, aktorami czy innymi ludźmi sztuki dodawała temu wydarzeniu jeszcze ciekawszej oprawy.  Targi Książki wpisują się również w program promowania czytelnictwa i są otwarte dla każdego, kto ma ochotę przyjść i zobaczyć, czym tak bardzo fascynują się ludzie czytający bądź piszący książki.

Dla mnie, była to pierwsza tego typu impreza na tak dużą skalę. I muszę przyznać, że nie zawiodłam się. Jako początkujący bloger, muszę stwierdzić, że czułam się na Targach jak w domu. Nie znałam nikogo, a po chwili poznałam wiele wspaniałych osób, które sprawiły, że te dwa dni były tak niezwykłe. Nie mogę też wspomnieć o tym, że oprócz książek, na Targach można było nabyć gry, komiksy oraz filmy i seriale na płytach DVD.

Jako, że jestem ogromnym geekiem, nie mogłam sobie odmówić zakupienia choć jednego komiksu i tak też zrobiłam! I musiał to być rzecz jasna komiks z serii DC o „Batmanie”, który jest jednym z moich ulubionych komiksowych bohaterów.

Poza tym, miałam okazję uczestniczyć w spotkaniu z kilkoma autorami. Między innymi, była to autorka jednej z bestsellerowych serii dla młodzieży zatytułowanych „Wybrani”, która na Targach promowała swoją najnowszą powieść pod tytułem: „Tajemny Ogień”. Szczerze powiedziawszy, poszłam z czystej ciekawości i nie spodziewałam się, że C.J Daugherty okaże się tak ciepłą i uroczą osobą. Po spotkaniu spędziła niemal pięć godzin na podpisywaniu książek i robieniu sobie zdjęć ze swoimi czytelnikami, co było niezwykle miłe z jej strony.

Kolejnym autorem, którego bardzo chciałam poznać i udało mi się, jest Remigiusz Mróz, autor niesamowicie wciągających kryminałów, które porywają od pierwszej strony i nie chcą puścić aż do ostatniej. Polecam serdecznie! ( Jak się zbiorę, to niedługo będziecie mogli też poczytać recenzję „Zaginięcia” czyli drugiej części „Kasacji” oraz ” Ekspozycji”, także wypatrujcie! )

Podsumowując. Ostatnie dwa dni były dla mnie bardzo intensywne, ale jestem ogromnie szczęśliwa, że mogłam być na Targach i spotkać tych wszystkich wspaniałych ludzi, których poznałam. Serdecznie Wam wszystkim dziękuję i mam nadzieję do zobaczenia za rok!

Poniżej możecie obejrzeć sobie skromną fotorelację by me 🙂 :

Jednym słowem było : ZARĄBIŚCIE! I chcę jeszcze raz!

Niebawem pojawią się nowe recenzje, a tymczasem ja się żegnam i idę leczyć moje biedne nóżki, które po tych Targach są spuchnięte jak nigdy.

Pozdrawiam,

Meg.

2 thoughts on “Episode 38 : 19. Międzynarodowe Targi Książki w Krakowie.

    1. Było naprawdę świetnie! 🙂 Szkoda, że Cię nie było. Bardzo by Ci się spodobało. I Mróz taki zajebisty ❤ I poznałam moich kochanych blogerów i spotkałam kumpelę, którą znam już od wielu lat a na Targach po raz pierwszy się spotkałyśmy 🙂

      Lubię to

Skomentuj

