Seriale

Episode 37 : Updates, czyli newsy ze świata seriali.

Witajcie, witajcie!

Dzisiaj dla odmiany, postanowiłam Was trochę pomęczyć serialowymi nowościami, a że trochę się dzieje, to zrobię Wam teraz szybki update, co w trawie piszczy. Na pierwszy ogień pójdzie nowy sezon „The Vampire Diaries- Pamiętniki Wampirów”. Jak zapewne większość z Was wie, w tym sezonie nie zobaczymy już Eleny ( Niny Dobrev) ale za to dostaniemy wielu nowych bohaterów oraz zostaną rozwinięte wątki innych, dobrze nam już znanych. Szczerze powiedziawszy, gdy usłyszałam o tym, że powstaje kolejny sezon „Pamiętników” trochę się zdziwiłam, gdyż myślałam, że już wszystko zostało powiedziane w tym serialu, ale najwyraźniej się pomyliłam. Jeśli jesteście ciekawi, co nam przygotowali producenci, zapraszam na krótki trailer:

Sami przyznajcie, że całkiem ciekawie się zapowiada? Zatem, zapraszam Was w każdy piątek na nowy odcinek!

Kolejnym serialem, na który czekam z niecierpliwością jest serial „Shadowhunters” na podstawie serii „Dary Anioła” Cassandry Clare. Ostatnio obsada wraz z producentami pojawiła się na nowojorskim ComiConie i przedstawili nam kilka smacznych kąsków z serialu, a mianowicie kilka pierwszych minut pierwszego odcinka oraz dwa trailery.

https://www.youtube.com/watch?v=hNm_OXaNYKs    oficjalny trailer serialu.

http://www.shadowhunterstv.com/article/exclusive-video-the-largest-first-look-at-shadowhunters-ever                           Dwa klipy z pierwszego odcinka

https://www.youtube.com/watch?v=9esBhzREVP8&app=desktop   teaser z ComiConu.

Nie wiem, jak Wam, ale ja mi się serial póki co nawet podoba. Chociaż, jak to mówię, szału nie ma, tyłka nie urywa. Ciekawi mnie całokształt. Mam nadzieję, że będzie nieco lepszy niż to, co nam tutaj zaserwowano. I również liczę na to, że zasada „im gorszy trailer, tym lepszy serial/film” tutaj zadziała.

No i na deser zostawiłam sezon 5B „Teen Wolf”, który według mnie zapowiada się chyba na najlepszy, jaki do tej pory powstał. Pierwsza część sezonu obfitowała w wiele mrocznych zwrotów akcji, wątpliwości a nawet niemal doprowadzono w nim do rozpadu watahy Scotta! ( SPOILER !) Ale, ale. Przecież nie mogło się to aż tak źle skończyć. Poniżej macie krótki teaser tego, co zobaczymy w sezonie 5B:

Normalnie już nie mogę się doczekać stycznia! Będzie się działo. ( Tak, jestem strasznym geekiem jeśli chodzi o te seriale i w ogóle o seriale także no… ) Spodziewajcie się moich relacji z poszczególnych etapów oglądania, szczególnie „Shadowhunters” 🙂

A tymczasem, borem lasem, żegnam się.

Do następnej notki,

Meg.

Skomentuj

