Bez kategorii

Episode 25 : Zloty, zapowiedzi, etcetera… Czyli bzdurki Małej Megi.

DSC04130

Hello! 🙂 Dzisiejszy wpis będzie jednym z tych, gdzie nie będę pisała o książkach, filmach czy muzyce ( no… nie tak szczegółowo, jak zazwyczaj 😉 ). Postanowiłam podzielić się z Wami nadchodzącymi wydarzeniami a także jakie są moje plany, co do mojego skromnego bloga.

No to czas na zapowiedzi:

  1. Pierwszą z nich jest recenzja serii „Szklany Tron” Sarah J. Maas. Bardzo dużo o niej słyszałam, więc postanowiłam wreszcie ją przeczytać. Dzięki mojemu przyjacielowi, dostałam całą serię prosto z Australii! 🙂

20150806_195707

2. Na pewno nie omieszkam się podzielić z Wami relacją ze Zlotu  Nocnych Łówców, który będzie miał miejsce już za tydzień. ( Mam nadzieję, że wyrobię się z cosplayem bo jestem w dalekim, ciemnym lesie jeśli o to chodzi…)

3. Nie zabraknie też polskich autorów. Między innymi: Jakuba Ćwieka i jego „Chłopców” , Remigiusza Mroza z „Kasacją” i „Ekspozycją”, oraz Tomasza Fijałkowskiego i jego „Antipolis”.

4. Zostałam też mianowana do pierwszego Book Taga, więc na pewno forma audio-wizualna zagości na łamach mojego bloga 😉 .

5. No i od września rozpoczynam 4-miesięczny SeriaThon! Który polega na wybraniu 8 serii, które według Was są godne polecenia i za co je lubicie. I co dwa tygodnie w formie pisemnej tudzież audio-wizualnej opowiadacie o wybranych książkach. Jednak, co to byłby za fun, jeśli w SeriaThonie nie byłoby jakiegoś porządku. Zatem…

  1. Pierwsza seria, jaką w życiu przeczytałeś.
  2. Seria, w której choć jedna książka została zekranizowana.
  3. Seria, którą polecił Ci twój znajomy.
  4. Seria, w której główną bohaterką jest odważna kobieta.
  5. Seria science-fiction.
  6. Seria kryminałów.
  7. Seria fantasy.
  8. Seria młodzieżowa.

Mam nadzieję, że skusicie się na ten pomysł.

6. Od 18 do 20 września, pojawię się na Starforce, czyli zlocie fanów Gwiezdnych Wojen. Wiecie, czego możecie się wówczas spodziewać, prawda? 😉 Oczywiście, że relacji na blogu!

7. We wrześniu też mają swoją premierę dwa filmy, które koniecznie chcę zobaczyć a są nimi: The Scorch Trials czyli druga część The Maze Runner ( Więzień Labiryntu). i Crimson Creek, w którym to zagrał mój ukochany aktor- Tom Hiddleston.

8. 22-25 października, możecie mnie spotkać na Krakowskich Targach Książki, gdzie będę się snuła wraz z moim ulubionym Hasaczem ❤ . Także będzie się działo.

Jak widzicie nie zamierzam próżnować, a to dopiero początek tego, co planuję na jesień. Dlatego miejcie oczy i uszy szeroko otwarte.

Pozdrawiam czwartkowo,

Meg.

One thought on “Episode 25 : Zloty, zapowiedzi, etcetera… Czyli bzdurki Małej Megi.

Skomentuj

