Konwenty

Episode 17: Baltikon, czyli o pomorskim spotkaniu fanów fantastyki, mangi i anime.

20150728_200354 Dzień dobry, cześć i czołem. Dzisiaj słów kilka o bardzo fajnym wydarzeniu, które miało miejsce od 24 do 26.07.2015 w Sopocie. A mianowicie chodzi o Baltikon. Jest to ogólnopolski zjazd miłośników fantastyki, horroru, mangi, anime i komiksów. Przez trzy dni można posłuchać bardzo ciekawych prelekcji, spotkać fantastycznych ludzi, przebranych za postaci z filmów i komiksów.  I po prostu dobrze się bawić. Ja byłam helperem na akredytacji ( czyli wpuszczałam ludzi na teren konwentu i pilnowałam czy wszyscy mają identyfikatory podpisane i tak dalej.) A także pomagałam kumpeli, która była wystawcą na tejże imprezie. Muszę przyznać, że strasznie mi się podobało na tym konwencie i chętnie się wybiorę w przyszłym roku, bo dlaczego nie. Było parę faili organizacyjnych, ale na każdej imprezie się zdarzają także nie ma co narzekać.  Spędziłam mega trzy dni i przy okazji dowiedziałam się, jak spełnić jedno z wielu moich wielkich marzeń z dzieciństwa, czyli dołączenia do Legiunu 501 ( fandom Star Wars). Więc trzymajcie za mnie kciuki! Była to pierwsza impreza tego typu na której byłam, ale na pewno nie będzie ostatnia! We wrześniu szykują się dwa ewenty o podobnej tematyce, więc na pewno się wybiorę. Mam już nawet wymyślone stroje także będzie się działo. 🙂 A na dole macie galerię. Niektóre zdjęcia są jakości ziemniaka, za co przepraszam. Robione były telefonem. A tu macie link do oficjalnej strony Baltikonu: http://www.baltikon.pl

Skomentuj

