Bez kategorii

Episode 3: Eventy 2013/2014 ( tak wiem, starocie, ale wspomnienia cudne! :D)

Hej, witajcie! Dzisiaj mam dzień wspominkowy, dlatego też zapraszam do lektury relacji wydarzeń, w których wzięłam udział w 2013/2014 roku. Enjoy! 🙂

2013 Lipiec:

Pierwszym wydarzeniem, jakie chciałam opisać, był Jubileusz Jerzego Kryszaka, na którym pojawili się między innymi: Kabaret Ani Mru Mru, Mieczysław Szcześniak, Piotr Bałtroczyk i Cezary Pazura. Impreza odbyła się 21 lipca w sopockiej Operze Leśnej. Muszę przyznać, że bardzo podobał mi się występ Cezarego Pazury. Jeden z lepszych stand-upów, jakie ostatnio słyszałam. A tu krótka fotorelacja. 🙂

Sierpień:

Kolejnym, dość ważnym wydarzeniem w moim kalendarium, była premiera filmu „Dary Anioła: Miasto Kości”, na której to miałam okazję spotkać zarówno gwiazdy, grające głównych bohaterów w filmie, jak i producentów i reżysera. Cała impreza odbyła się w Berlinie 20.08.2013r. Jeśli chodzi o sam film, muszę przyznać, że kilka rzeczy mi się nie podobało. Nie będę Wam spoilerować filmu, ale sami się przekonacie, że nie wszystko wyszło tak, jak planowano. Jednak ogólnie, film jest niezwykle widowiskowy, pięknie zrobiony i były w nim naprawdę dobre sceny walki. Gra aktorska była na bardzo dobrym poziomie, mimo małych niedociągnięć czy lekko „przegranych” emocjach. Jak na moje oko, „Miasto Kości” dostaje 7,5/10, bo nie była to adaptacja, która rzuciła mnie na kolana, ale była zrobiona nie najgorzej.  Poniżej możecie zobaczyć krótką fotorelację z Berlina. 🙂

Ostatnim eventem, w jakim wzięłam udział, był I Ogólnopolski Zlot Nocnych Łowców, który odbył się w Warszawie, 23.08.2013 roku. 🙂 Fotorelacje można podziwiać, poniżej 😉

Grudzień:

Drugiego grudnia odbył się koncert zespołu Black Veil Brides w Akademickim Centrum Kultury Eskulap w Poznaniu. Przy okazji tego wydarzenia, odbyło się również spotkanie fanów. Zespół pochodzi z Los Angeles w Kalifornii i gra energetycznego rocka z elementami muzyki corowej. Oczywiście, jest to bardzo uogólnione określenie. Jeśli ktoś ma ochotę posłuchać, poniżej zamieszczam linki do piosenek:

Sam koncert zespołu był niesamowicie energetyczny! Chłopcy zagrali utwory z wszystkich swoich dotychczasowych płyt oraz jeden cover,  do którego link jest powyżej. Mieli bardzo dobry kontakt z publiką i widać było, że energia przepływa w obie strony. Jedynym minusem całego koncertu było strasznie słabe nagłośnienie. Wokalisty prawie w ogóle nie było słychać! Jeśli wszystkie koncerty w tym klubie tak wyglądają to trochę słabo. Nie mogę też nie wspomnieć o dwóch bardzo fajnych supportach, które zagrały przed występem chłopaków z BVB. Jednym z nich był zespół Heaven’s Basement, grający ostrego rock’n’rolla. Linkuję poniżej kilka bardzo energetycznych utworów.

Polecam zobaczenie tych panów na żywo, bo dają czadu! 🙂

Jak już wspomniałam, odbyło się też spotkanie fanów BVB przed koncertem. Są to wspaniali, młodzi ludzie, których połączyła wspólna pasja! Uwielbiam każdego z nich i nie mogę się doczekać, aż znów ich zobaczę! 🙂 Poniżej krótka fotorelacja 😉

Sierpień 2014:

Przychodzi sierpień, więc czas na II Ogólnopolski Zlot Nocnych Łowców, czyli fanów twórczości Cassandry Clare. Było to wydarzenie zorganizowane z inicjatywy dziewczyn, które prowadzą stronę Świat Nocnych Łowców na Facebooku i odbyło się 23.08 na Międzynarodowych Targach Poznańskich. Tak, jak w zeszłym roku, tak i w tym, na Zlocie dużo się działo. Co prawda nie oglądaliśmy wspólnie filmu, ale atrakcji nie zabrakło! Było mnóstwo konkursów, gier i zabaw, w których można było wygrać fajne nagrody. Osobiście moim ulubionym wspomnieniem z tego wydarzenia, pozostanie pełne wzruszenia westchnienie, jakie poniosło się po sali, gdy ja, wraz z moją znajomą, wkroczyliśmy jako Jem i Tessa (  główni bohaterowie serii „Diabelskie Maszyny”). W tym roku, było bardzo wiele cosplay’ów, które były naprawdę genialne! Zresztą poniżej będziecie mogli podziwiać zdjęcia z tego wydarzenia, zatem zapraszam na fotorelację!

I tak mniej więcej to wszystko wyglądało. Na fanpage’u, który podałam powyżej można znaleźć więcej zdjęć, dlatego zapraszam serdecznie do odwiedzania i lajkowania. Dodam tylko, że bawiłam się naprawdę świetnie, mimo kilku sytuacji niezbyt miłych. I problemach organizacyjnych. Ale wiadomo, że jak się organizuje coś tak dużego ( 220 osób) to nie ma bata, że wszystko wyjdzie idealnie. M.

Skomentuj

